Dienstag, 18. Januar 2011

Super girl

How weird is it for thinking not important things during a week.  I feel like an Idiot. What I gonna do? what is my destination for my life? what the reason am I here?

pfuuih..sometimes I am crying out loud on the night before I'll go to sleep. I cry because I think, I can't do everything like the other do. And I feel so guilty because I dont learn anything and do always wrong when I start to do something..

Okey, I think there's no reason for blaming my self and going to be sad, then crying. 
well,moving on is important. I would like to control my feeling and use my mind in everything I do.
especially, when I want to make a decision. so, think before do it! use your mind,Ish! be decent and be wise. I am not a kid again,and act such a childish girl. No,man! I wanna be mature girl and Independent girl. So, I must learn and move on.

I can't do everything but I can do something. Something that the other can not do.
I am Aziyati Dzata Ishma. I am a super girl, and I have  Extraordinary things!!

2 Kommentare:

  1. percaya atau tidak, saat orang akan memanggil anda untuk sebuah pekerjaan yang menjadikan diri anda akan merubah pemikiran-pemikiran dalam hidup, untuk itu bergeraklah dan mari bekerja karena saat ini kami, para pemuda ada dan punya peran disini meskipun hanya sedikit dalam memperbaiki wajah para pemuda saat ini..

    Karena itu saya akan selalu berani untuk terus terang, walaupun ada kemungkinan saya akan salah tindak. Lebih baik bertindak keliru daripada tidak bertindak karena takut salah. Kalaupun saya jujur pada diri saya, saya yakin akhirnya saya akan menemukan arah yang tepat. Saya adalah seorang manusia, buakan alat siapapun. Kebenaran tidaklah datang dalam bentuk instruksi dari siapapun juga, tetapi harus dihayati secara “kreatif.” A man is as he thinks. (pram n gie)

    AntwortenLöschen
  2. Makasiiih Ufooo..Jadi sangat terharuu :)

    AntwortenLöschen